15 Haziran 2010 Salı

Cabochon Aksesuarlar

















Limon Yeşili dükkanımda cabochon takı ve aksesuar tasarımlarına başladım. İlk sefer için sonuçlar çok güzel görünüyor, ancak bu biraz stok sıkıntısı yaşamama sebep oldu :) Önümüzdeki hafta başından itibaren stokta kalmamış ürünler ve de yeni modeller yerlerini alacaklar.

Bir de Etsy'de var olan dükkanımdan ayrı bir dükkan açmayı düşünüyorum. Bu biraz daha konu odaklı bir dükkan olacak. Sadece cabochon aksesuarlar ile clip ve bobby pin diye tabir edilen saç aksesuarları ve broşlar sergilemeyi düşünüyorum. Concept olarak biraz romantik, masalsı ve şık olsun istiyorum. Ancak bir noktada takıldım: İsim :) Türkçe'de de anlamı olmayan, uydurma ama kulağa hoş gelen bir şey düşünmeye çalışıyorum.















4 yorum:

  1. Merhabalar,

    Ben bu cabochon güllere bayılıyorum.Bunları nereden alıyorsunuz.Benim de takı bloğum var.Daha çok bead üzerine.Pelinblogspot ta ta gördüm.Kendisi yurt dışından getirdiğini söyledi.Sanırım Çin den.Londra da Bead shoplara baktım hiç rastlamadım.Bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Güler. Ben de malzemelerin bir kısmını yurtdışından getiriyorum. Türkiye'de Eminönü bölgesinde bazı çiçeklerden bulunabilir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş yaa walla ellerinize sağlık ?
    benim elimdede kabuşonlar var metal aparatlara bir türlü yapıştıramadım 502 japon yapıştırıcı kullandım ama yapıştırmadı..siz ne tür bir yapıştırıcı kullanıyorsunuz :(

    YanıtlaSil
  4. Ben de aynen 502 kullanıyorum ve yapıştırıyor. Yapıştırdıktan sonra bir müddet sıkıca bastırıp üfle o zaman sağlam oluyor :)

    YanıtlaSil