17 Temmuz 2010 Cumartesi

Etsy Favorileri

Etsy'deki favori ürünlerimden bir derleme












Çakıl taşları niyeyse kendimi çok huzurlu hissettiriyor. Çakıl taşı fotoğraflarını da çok severim. Yukarıdakilerden de aldım 6 tane..Benim için açık gri-koyu gri-zeytin yeşili renklerde 6 farklı taş listlemesini istedim. Üçünü bir araya getirerek broş yaptım. Yakada müthiş duruyor.

Sağdaki kupa bi erkek için müthiş bir hediye olurdu. Ya da en azından ben erkek olsam benim için öyle olurdu :) Duvar stickerlarına hastayım. Yukarıdakine de bayıldım. Böyle şirin bir şey olabilir mi :)

Kaya tırmanışı..

Bu portakal fotoğrafına da niyeyse vuruldum. Uzaklara götüren bir görüntü.. Hatta şu aralar facebookta profil resmim :))


Sıra geldi elbette giysi ve aksesuarlara..

Annelerimiz görse ne der..Eveet hep bir ağızdann söylüyoruzz..."Kızım yolda köpek mi saldırdı" :)))
























Saate tek kelimeyle "bittim" :) Eğer saat almayı düşünüyor ve 150-250 Dolar arası bir parayı gözden çıkardıysanız, aksesuarda benim gibi marka hastası değil ancak detay hastasıysanız ve el yapımı, gerçekten orijinal, özel tasarım bir saat arıyorsanız dükkana bir göz atın derim. İnanılmaz çok çeşit var. Hepsi de harika, seçim yapamayacaksınız.

Adamlara mesaj attım, nerde çalışıyorsunuz, yeriniz var mı, bir takım mısınız..bir de indirim yapar mısınız :-) Aslında el yapımı daha doğrusu seri üretim olmayan ürünlerde kesinlikle indirim istemem ama gerçekten bayıldım ve biraz pahalı geldi, bişey yapabilirler mi merak ettim :) Kore'de bir atölye ve dükkanları varmış. İndirim yapamıyoruz ancak 2 üründen fazla alırsanız hediye verebiliriz demiş. Yosunlu Dallar Saç Tokaları..

Mixko'ya da bayılıyorum. Etsy dükkanlarında şuan pek birşey yok ama kendi websitelerinde birçok çeşit ürün bulabilirsiniz. Zaten oradan satış da yapıyorlar. Aşağıdakiler de oradan:






Basket Bowl



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder