9 Kasım 2010 Salı

Celebrate Originality



Adidas'ın "Celebrate Originality" mottolu reklam filmlerini izlediniz mi? Müziği ve görüntüleriyle çok sevdiğim reklamlar benim de. Bugün onlara atfen birkaç fotoğraf paylaşmak istiyorum sizinle :) Hepsini Eminönü altgeçitte çektim.



'Adinos' da yukarıdaki 'Adibos' un çakması gibi duruyor :):)



Bunlar da Puma...pardon, Jaguar.



Nike'sız olmaz tabii..


Bu arada konuyla alakasız ama Eminönü diyince aklıma geldi, 5 sene sonra keşfettiğim bir şeyi de paylaşmak istiyorum.

Okulum sebebiyle ben 2005 senesinden başlayarak günümüze kadar her okul dönüşü ve artı o bölgeye her gidişimde gidiş gelişlerimi deniz tarafından yürüyerek yapardım. Tabi ki tam Sirkeci Feribot İskelesi-Galata Köprüsü arasındaki mesafenin kalabalıklığını hele ki Cumartesi günleri bilen bilir. Kendimi Yeni Camii tarafına atmak ne çileydi..Hele ki şimdi Kadıköy İskelesi yenilenirken..İskele inşaatının daralttığı yol üzerinde ilerlemeye çalışan insan güruhunun içine dalmak..Oysa meğer ne boş çileymiş sevgili okurlar. Yolun denizden tarafı değil de, Eminönü otopark ve İTO önünden devam eden yol her daim boş, her daim rahat..Şimdi o yoldan yürümek benim için bir zevk.:) Eee biz bunu zaten biliyoruz diyebilirsiniz belki ama işte bazen insan senelerce yürür de bir yoldan, sadece yürür işte..

1 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım olmuş, çok güldüm :)Free Jaguar çok ironik olmuş beleş jaguar ha? artistler :))

    YanıtlaSil