29 Kasım 2010 Pazartesi

Küçük Sırlar Kıyafetlerini mi Arıyorsunuz?


Ebru Akel'in bu yeleğini "Küçük Sırlar" dizisinde görür görmez vuruldum ve o an anneme benzerini yaptırabilir miyim diye düşünmeye başladım :) İtiraf ediyim dizileri oyuncuların kıyafet ve aksesuarlarını takip etmek için izleyen, ertesi gün kim ne giymiş tartışan ve hatta dizinin ertesi günü sponsor markaların mağazalarını arayıp bilmemkimin yüzüğü, bilmemkimin elbisesi var mı diye soranları tuhaf bulurdum. Ama biraz önyargılı davranmışım galiba..Yine de bu meseleye çok kaptırmamak gerektiğini düşünmekle birlikte ben de işte bu yeleği aramaya koyuldum.
Ve cevabı Melis'in blogunda buldum. Küçük Sırlar, Gossip Girl..vb dizilerde oyuncuların ne giydiğini ve markalarını merak ediyorsanız, farklı trendy tasarımlarla stil fikirleri edinmek istiyorsanız Melis'in Fancy World adlı blogu iyi bir kaynak olabilir.
Yeleğin markasını da oradan öğrenebilirsiniz :)

1 yorum:

  1. cnm bende sana teşekkür ederim blogunda bana yer ayırdığın için :)bende ilk defa bir blogda yer aldığım için çok mutlu oldum :) ayrıca sen bu yeleği ve daha güzellerini takılarını gören herkesi senin yapabileceğini anlar;)

    YanıtlaSil