30 Kasım 2010 Salı

Limon Yeşili Kafe Pi'lerde Yerini Aldı


Bu ayın başında haberini verdiğim gibi Limon Yeşili tasarımları Kafe Pi'lerdeki PiStore'larda yerini aldı. Makinem iyi olmadığı için buraya en iyi kareyi koydum, inşallah ilerleyen günlerde daha güzel fotoğraflar çekmeye çalışıcam.


İlk önce Kafe Pi Taksim Rock Bar (İstiklal Cad. Küçükparmakkapı Sok.) ve Küçük Beyoğlu'nda (İstiklal Cad. Yeşilçam Sok.) açılacak demiştim. Bu ikisinde raflar düzenlendi. Çok orijinal ve sevimli parçaları bir araya getirmişler. Hepsi el yapımı ve sınırlı sayıda olduğundan, yılbaşı için farklı alternatifler arayanlar göz atabilir.
Aşağıdakiler de raftaki ürünlerin arkasından gelecek olanlar:





Bu arada İstiklal Caddesi'nde Atlas Pasajı'na uğradım. Atlas Pasajı'nda 15 TL'ya satılan trendy parlak taşlı küpeleri ve 10 TL'ya satılan parlak taşlı yüzükleri 5 TL'ya nereden aldım? Fotoğraflarıyla yarın burada :)

6 yorum:

  1. merhaba, yaptığın bu güz tekıları pasajında gördüm. Çok beğendim. Sipariş yapıyor musun? Mesela http://www.pasaj.com/urun?b=pastel-pembe-g-l-y-z-k&u=125321 buradaki yüzüğün kırmızısını istesem olur mu? mail adresim smn974@gmail.com.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba lolipu,

    Maalesef şimdilik böyle bir imkanım bulunmuyor. Ancak sana şöyle güzel bir haber verebilirim: Blogunda Limon Yeşili'ne yer verenlere kargo ücretsiz olacak. Bu minik kampanya kısa bir süre daha devam ediyor. Bilgine.:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Selamlaaar;) Ya ben bişey merak ediyorum da,takıları böyle dükkanlarda mağazalarda nasıl satışa koyuyorsunuz ?? Yani gidip kendiniz konuşup anlaşıyor musunuz yoksa teklif falan mı geliyor nasıl oluyor ? Ben İzmir'deyim ve bi yerle anlaşıp takılarımın ordan da satışını yapmayı çok istiyorum :( Ama hep görüyorum böyle özeniyorum senin gibi mağazalar vb.lerle anlaşanlara,nasıl oldu bu iş anlatırsan çoook sevinirim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Junkhead,

    :) Gülümsettin beni sabah sabah :D Evet bu konuyla ilgili de bir yazı yazmak farz oldu galiba..Nasıl tanıtım yapılmalı filan..Kısaca şöyle söyliyim: Kafe Pi bana kendisi ulaştı, ama zaman zaman dükkanlarla kendim de gidip konuşuyorum. Gezdiğim ya da konsinye çalıştığını duyduğum bir mağazanın yetkilisiyle görüşüyorum, anlaşırsak ürünleri konsinye şekilde veriyorum.

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller, kediciklere bayıldım...

    YanıtlaSil
  6. -Aysun Karaalioğlu

    Çok teşekkürler Aysun, sevgiler :)

    YanıtlaSil