5 Kasım 2010 Cuma

Limon Yeşili Tasarımları Çok Yakında Kafe Pi'lerde!


Kafe Pi'lere hiç uğradınız mı? Benim tavsiyem arkadaşlarınızla bir şeyler içmek için uğradığınızda meşhur kokteyllerinin tadına bakmanız.

Kafe Pi İstanbul'da oldukça popüler. Beyoğlu Yeşilçam Sokağı'nda yanyana 4 mekanda oluşturdukları Küçük Beyoğlu konsepti ile de oldukça ilgi çekiyorlar.

İşte, çok yakında Limon Yeşili takı ve aksesuarlarını Kafe Pi'lerde de bulabileceksiniz.

Grubun sosyal aktivitelerinden sorumlu olan Ebru Hanım, geçen sene Kafe Pi'lerde Pi Store adlı bir proje başlattıklarını anlattı. Cafelerin içinde ufak tefek takı, aksesuar, tişört gibi ürünlerin satışını yaptıkları bir bölüm açmışlar. Olumlu geri dönüşler olmuş, kendi çapında iyi gitmiş ancak biraz deneme usulü bir girişim olduğu için çok fazla zaman ayıramamışlar.

Şimdi, Kafe Pi'lerin dekorasyonunun yenilenmesiyle birlikte, bu projeyi de yenileyerek (dekorasyon, yeni ürünler) tekrar hayata geçirmeye karar vermişler. Şimdi yine ufak adımlarla ancak bu defa ciddiye alarak ilerlemek istiyorlar.



Öncelikli olarak Kafe Pi Taksim Rock Bar (İstiklal Cad. Küçükparmakkapı Sok.) ve Küçük Beyoğlu'nda (İstiklal Cad. Yeşilçam Sok.) başlatıyorlar. Ardından Beşiktaş, Asmalımescit, Suadiye ve İzmir gelecek.
İlk ikisinde raflar hazır. Önümüzdeki haftadan itibaren ürünlerin yerleşimini yaparak satışa açmayı düşündüklerini söyledi.

İlk etapta Limon Yeşili'nden yüzükler, keçe kedi broşlar ve şık keçe küpeler yer alacak. Kısa zaman içinde bunlara kolyeler ve taçlar da eklenecek.



Önümüzdeki günlerde satışa açıldığı zaman fotoğraflarını çekip koyacağım. Bu proje benim için de heyecanlı bir deneyim olacak.





9 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben Gülistan Erdemci'nin yiğeniyim. Gittigidiyor'da dükkanınızı bulamadım, linkini verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Kusura bakmayın ben Gülistan Hanım'ı tanımıyorum, gittigidiyor'da da dükkanım yok. Bir yanlışlık oldu sanırım..Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. izmir'de de başladı bu çalışma, ben de ürünlerimi sergilemek isterim fakat benimki aksesuar değil giysi üzerine. izmir'de yeni olduğu için pek bi fikrim yok açıkcası sadece tişört mü var giysi olarak ?

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    Giysi olarak üzeri özel tasarım tişörtler olacağından bahsettiler. Kendilerine ürünlerinizden örnekler gösterebilirsiniz, concepte uygun olup olmadığına elbette kendileri karar veriyor.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. merhabalar

    sitenizi yeni keşfettim çok güzel bi yer.içine girdikçe daha eğlenceli oluyor çok zevk alarak dolaştım ellerinize sağlık ayrıca yüzükler de çok güzel olmuş

    sevgilerimle

    bende beklerim

    www.gulcinyaman.info

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim Gülçin, şimdi ben de senin blogunu inceliyorum :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Takılar çok cici kediciklere bayıldım daha fazla resim koyarsan çok sevinirim hemde sitede yayınlama imkanım olur.

    YanıtlaSil
  8. giypaylas - Sitende blogumu görmek beni çok mutlu eder. İlgin ve güzel sözlerin için çok teşekkürler. Konuyla ilgili yeni bir yazı yazdım, o yazıda daha çok takı fotoğrafı var. Buradan ulaşabilirsin:

    http://limonyesili.blogspot.com/2010/11/limon-yesili-kafe-pilerde-yerini-ald.html

    YanıtlaSil