26 Aralık 2010 Pazar

İstediğiniz Renkte Yaptırabileceğiniz Oxford Ayakkabı Bulsaydınız...

Uyarı: Bu yazı yüksek düzeyde Oxford ayakkabı içerir.


..Ve bu Oxford modeli tam istediğiniz gibi olsaydı, üstüne bir de rahat olsaydı..Fiyatı da 80 TL olsaydı....

Fazla bekletmeden anlatayım: Bakırköy Joli Ayakkabı'da, Beymen model, inanılmaz rahat, topuklu Oxford ayakkabılar satılıyor ve eğer istediğiniz kombinasyon rafta yoksa, yaptırma imkanınız var. Taba-Kahve, Siyah-Gri,..vs. Ve şuan fiyatları 80 TL.

Satışta olan ve renk belirleme imkanınızın olduğu model benim satın aldığım yani resimdeki model değil. Maalesef makinem yanımda olmadığı için resmini çekemedim ama o modelin internetten bulduğum bir resmini koyuyorum. Eğer bu sizin istediğiniz modelse, direk gidip alabilirsiniz:


Yani benim aldığım daha ayakkabı gibi, bu ise daha botumsu ve de benim aldığım modelden 2 cm daha yüksek. O yüzden elbette daha şık duruyor. İşte bu ayakkabıyı renk kombinasyonlarıyla istediğiniz gibi yaptırabilirsiniz. Dükkanda bu modelin o anda düz taba, vizon ve siyah renk seçenekleri mevcuttu. İstesem siyah-beyazını yapacaklardı ama ben diğer (en üstteki) modelden istediğim ve onda siyah-beyaz model hazırda mevcut olduğu için onu aldım. Deri olduğunu da söylememe gerek yok sanırım.

Aynı dükkanda aşağıdaki ayakkabının da aynısını bulabilirsiniz: (Ama istenen renkte yaptırma imkanı bunda var mı onu bilmiyorum):
"Rahat Topuklu Ayakkabı Arıyorum" yazımdan sonra bana tavsiyelerde bulunanlara çok teşekkür ederim. Bakırköy'de özellikle ayakkabı anlamında çok çeşit olduğunu hep duyardım. Birkaç defa da arkadaşlarımda görüp beğendiğim bir şeyi nerden aldın diye sorduğumda "Bakırköy" cevabını aldığım olmuştur. Anadolu Yakası'nda gidecek yer kalmayınca, annemle Bakırköy'e gitmeye karar verdik. Gidiş-dönüş 17 TL yol parası verdik ama aradığım ne varsa, hatta fazlasını buldum.

Başka bir güzel haber: Eğer sipariş yaptırdıysanız teslim almak için taa Bakırköylere tekrar gitmenize gerek yok. Dükkan çalışanı bey Anadolu Yakası'nda oturduğu için her akşam deniz otobüsüyle Bostancı'ya geçiyormuş. Yani ayakkabuılarınızı Bostancı'dan teslim alabilirsiniz :)

Joli Ayakkabı Adres: Ebuziya Cad. No:41 Bakırköy

Bakırköy sahil yolu üst geçitten geçip, merdivenden indiğinizde sağdan devam edip ilk sokağa girin, 60-70 mt sonra sağ sırada. (D.otobüsü iskelesinin oradaki üst geçit)

Hadi bi güzellik daha yapayım. :-P Direk ayakkabının modelini söylüyorum: Modelin numarası 3630.

Ali Ağaoğlu ne diyordu: "Herkes iyi yaşamayı hak ediyor" Ben de diyorum ki "herkes Oxford giymeyi hak ediyor!" :):) :-P


En başta ne demiştik. Bu yazı yüksek düzeyde Oxford içerir. Google'dan toparladığım, beğendiğim modellere geldi sıra.

Son haber de Hotiç'te düz Oxford'lar şuan 88 TL. Capacity şubesinde taba rengi kalmamıştı, sadece siyah ve lacivert kalmıştı. Alacaktım ama ayağıma rahat olmadı. Siz deneyin, belki size uyar.

3 yorum:

  1. bu çok güzel br yazı olmuş bol oxford içermesi beni hiç rahatsız etmedi nedense:) joli aklımızda bulunsun!

    YanıtlaSil
  2. ben de seviyorum şu oxfordları :)

    YanıtlaSil