5 Aralık 2010 Pazar

Yılbaşı Hediyesi 5'li Yüzük Seti


Yılbaşı hediyeleriyle ilgili yazıma bu küçük Noel Baba ile başlamak istedim.


Hediye vermeyi de almak kadar çok seviyorum elbette, o yüzden her yılbaşında küçük bir hediye ile de olsa birçok arkadaşımı mutlu etmek istiyorum. Ama herkese ayrı ayrı hediye aramak benim için hem eğlenceli hem de biraz stresli olmuştur hep.

Ben de bunun için şöyle bir şey düşündüm: Yüzüklerimden bir set yapsam, fiyatını da yılbaşına özel yapsam, hediyeyi verenler aynı anda birkaç arkadaşına güzel bir hediye bulmuş olsunlar, hediyeyi alanlar da kullanmaktan zevk alacakları orijinal bir şeye sahip olsunlar :)



Bu 5 yüzüğü yılbaşına özel fiyatla dükkanımda bulabilirsiniz. Adresinize ayrı ayrı hediye paketi yapılmış olarak gönderilecek ve tabi ki yine blog kampanyası burada da geçerli. Yani blogunuzda Limon Yeşili'ne yer verip linkini bana göndermeniz halinde kargo da ücretsiz olacak.
Blog linkinizi yazılardan herhangi birine yorum olarak, Facebook Limon Yeşili Sayfası üzerinden ya da dükkanlarım üzerinden mesaj atarak gönderebilirsiniz.
Stoklar tükenmeden elinizi çabuk tutmanızı tavsiye ederim. Hem bu yıl bir değişiklik yapalım hediye alışverişini son güne bırakmayalım derim ;)

1 yorum:

  1. 1 set satıldı bile..Umarım hediye olarak alanlar beğenirler :)

    YanıtlaSil