16 Ocak 2011 Pazar

Blogunda Limon Yeşili'ne Yer Verenlere Kargo Ücretsiz


Zaman zaman online dükkanım dışında mağazam olup olmadığını soran mesajlar alıyorum. Hani hem kargo ücreti ödememek, hem de gezip görmek için :) Ama maalesef şuan için böyle bir mağazam bulunmuyor :) Sadece Kafe Pi'lerde yer alan PiStore'larda kısıtlı sayıda bazı ürünlerimi bulabilirsiniz.

Ben de bunun üzerine şöyle bir şey düşündüm: Limon Yeşili ürünlerinden blogunuzda bahsettiğiniz zaman ya da elinizde herhangi bir dijital mecrada reklam olarak yer verme imkanı varsa kargonuzu ücretsiz gönderiyorum. Üstelik ürün sayısı kısıtlaması yok. Hem de tüm ürünleri hediye paketinde gönderiyorum.
Zaman zaman dükkanımda indirim kampanyaları da düzenliyorum. Buradan mutlaka duyuruyorum. Blogumu takibe alarak bu kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
Bu arada Sevgililer Günü de yaklaşıyor :) Hem bu güne özel ürünlerle hem de Sevgililer Günü kampanyası ile karşınızda olacağım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder