5 Ocak 2011 Çarşamba

Ücretsiz Detox Paketi Kazanmak İster misiniz?

Sevgili Ceren nam-ı diğer Nimo Stylo blogunun 300. takipçisi şerefine izleyicilerinden 2 kişiye detoks paketi hediye ediyor. Yalnız bu bildiğiniz detokslardan biraz farklı; Türkiye'de sadece tek bir yerde uygulanan, tuz mağarası, infrared sauna ve okyanus terapisini içeren, sizi ferahlatıp hafifletecek ve canlandıracak bir terapi. 110 TL değerindeki bu paket ve yarışmaya katılımla ilgili bilgiyi buradan edinebilirsiniz.

Ben de tabi ki hemen işe koyuldum :)

Bu güzel düşüncenden dolayı çok teşekkürler Nimocum. Nimo Stylo'nun özgün dokunuşlarla renklendirdiği trendy giysi tasarımlarına buradan ulaşabilirsiniz.

Kendisinin favori tasarımlarımdan bir tanesi.

4 yorum:

  1. harikasınn ;)))
    hemen benim postun altına yorumm bırak sevgili limon ;) ki çekilişte sıran kaçmasın :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. İnternet'te gezinirken tesadüfen sizin blogunuza rastladım. Aslında bu yorumu "10 hayat dersi" yazınızın altına yazacaktım ama görmezsiniz diye buraya yazayım dedim :)

    Çok güzel bir siteniz var, elinize sağlık. Annem el sanatlarıyla uğraştığı için İnternet üzerinden ticaret konusunu araştırıyordum. Ancak yazılarınızda bahsettiğiniz vergi mevzusu gözümü korkuttu. Aslında bu işin hobi düzeyinde kalması, ticarete dökülmemesi strese girmemek açısından daha iyi gibi duruyor.

    Uluslararası ilişkiler konusunda söylediklerinize ise katılmamak elde değil. Biraz zorlasa da iyi ki bu bölüme senelerimi vermişim diyorum. Acaba siz hangi fakülteden mezundunuz ve şu anda çalışıyor musunuz merak ettim (ah şu ui'cilere pompalanan gelecek kaygısı...)

    Başarılar ve hayırlı işler dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. NİMO- Hemen yazdım canım, inşallah bana çıkar :))

    Adsız- Öncelikle ilgin için çok teşekkürler. Yorumları istediğin yazının altına yazabilirsin, bana mail olarak geldiği için kaçırma gibi bir durum olmuyor :)

    Vergi konusuyla ilgili yazın alevlenen bir tarışma oldu ama son durum bildiğim kadarıyla herhangi bir gelişme olmadığı. Aslında bu konuyla ilgili ben de son durumla ilgilibilgi almak istiyorum. En iyisi pasaj.com forumda başlık açmak.

    Ben Siyasal Bilgiler mezunuyum. Şuan çalışmıyorum, kafamda kendime dair bazı projeler var, onlarla ilgili araştırmalar yapıyorum.

    Ben de sana başarılar dilerim, eğer annen için dükkan açmayı düşünürsen sağ taraftaki online satış kılavuzu başlangıç için yardımcı olacktır.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nimo'cumun hediye paketini bilin bakalım kim kazandıı ?? :P Çok mutlu oldum, bugüne güzel bir haberle başladım. :)

    YanıtlaSil