4 Şubat 2011 Cuma

Hot Guys Reading Books (Kitap Okuyan Yakışıklı Erkekler)

Eğlenceli bir bloga rastladım. Benzer bir fikri daha önce gören var mı bilmiyorum ama ben de bir blog vasıtasıyla keşfettim. Blog sahibi ,"dünyada birçok yakışıklı erkek var ama maalesef çok azı kitap okuru, işte bu blog, yakışıklı kitap okurlarının toplandığı yer" diye anlatıyor blogunu ve okuyuculardan gelen "kitap okuyan yakışıklı erkeklerin" fotoğraflarını yayınlıyor. Fotoğraflar haberli ya da habersiz çekilmiş olabiliyor. Ortak noktası fotoğraftaki erkeklerin kitap okumaktan keyif alan erkekler olması! Habersizse genelde metroda, otobüste, restaurantta, plajda çekilmiş, haberli ise genelde fotoğraftaki şahısların kız arkadaşı, eşi, kardeşi, arkadaşı..tarafından çekilmiş oluyor :)
"Eğer kitap okuyan bir erkekten daha iyisi varsa o da kitap okuyan iki erkektir" diyor :):)Üstteki fotoğrafı çocuğun annesi çekmiş :)
Bu fotoğrafın eğlenceli bir hikayesi var: Fotoğrafı gönderen kız, kitap okuduğunu gördüğü çocuğun fotoğrafını gizlice çekmeyi başaramayınca, yanına gidip siteden bahsetmiş (e tabi biraz kızararak) ve fotoğrafını çekip çekemeyeceğini sormuş, çocuk da kabul etmiş! :)

Eğlenceli olan şu ki blog sahibi sadece fotoğrafları yayınlamakla kalmıyor, fotoğraftaki kişinin favorileri, ayakları, bilgisayarı..vb ayrıntılarla ilgili ufak yorumlarda bulunuyor ki, hepsi gerçekten çok komik. Biraz gülmek ve eğlenmek isterseniz bakabileceğiniz bir site ;)

Yayınlayacağı fotoğrafların profesyonel çekim olmasına gerek yok, sadece yayınlayabilecek kalitede olması yeterli. Şartları ise şöyle:
1. Fotoğraftaki erkek olmalı
2. Yakışıklı olmalı
3. 18 yaşın üstünde olmalı
4. Fotoğrafta okuyor olmalı
5. Okuduğu şey mutlaka bir kitap olmalı
Siz de fotoğraf göndermek isterseniz buradan gönderebilirsiniz :)

3 yorum:

  1. güzel tabi bi erkeğin kitap okuması birde yakışıklıysa bu dahada güzel :))
    keşke bizim yakışıklı/yakışıksız erkeklerimizde kitap olusalar..

    YanıtlaSil
  2. -Sütlü

    Aynen katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. haha. incelerken çok eğlendim. bende kitap okuyan erkek fotosu göndermeyi planlıyorum ama muhtemelen 10 yaşındaki yeğenimden başkasını bulamam foto için

    YanıtlaSil