9 Şubat 2011 Çarşamba

Pasaj.com'da Tüm Gün %30 İndirim!

Pasaj.com yılbaşı öncesi yaptığı kampanyayı Sevgililer Günü'ne özel tekrarlıyor. Bugün sa:23.00'e kadar pasaj.com'dan yapacağınız tüm alışverişlerde %30 indirim geçerli. Tek yapmanız gereken ödeme esnasında bu kodu sisteme girmek: SEVGIEMEKISTER

Limon Yeşili'nde hep beğendiğiniz takılara sahip olmak için müthiş bir fırsat. Üstelik Limon Yeşili'ne blogunuzda yer verip, linkini bana göndermeniz halinde ücretsiz kargo fırsatından faydalanarak kargoyu bedavaya da getirebilirsiniz!

4 yorum:

  1. bileklik çok güzel görünüyor.... pasajda bulamadım!! :(

    YanıtlaSil
  2. -Siyah Süt

    Çok teşekkürler :) Bileklik dükkanımda: http://limonyesili.pasaj.com

    Sol üstte dükkanımın vitrini yer alıyor, oradan da ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım tüm takılarınıza vede zevkinize hayran oldum, bende bu çiçeklerden yapmak için uğraşıyorum ama fimo hamuruyla bu güzellikleri yakalayamıyorum. Eğer sizce bir mahsuru yoksa cabochon takıları yaparken kullandığınız malzemenin ismini öğrenebilirmiyim, muhteşem görünüyorlar. Ankarada malzeme bulmak çok sıkıntılı, fimoların bile renkleri yok denilecek kadar az. İlginize şimdiden çok teşekkür ediyorum. Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. -Ozlem

    Çok teşekkürler güzel sözleriniz için! :) Ben cabochonları yurtdışından getirtiyorum, Ankara'yı bilmiyorum ama İstanbul'da Tahtakale'de bazı çeşitler de bulunabiliyor. Sevgiler..

    YanıtlaSil