9 Mart 2011 Çarşamba

FMCG Sektörünü Yakından Tanımak İsteyen Gençler İçin

Öğetmenlik, tıp gibi belli bölümlerde okumuyorsak, üniversitede ve hatta mezun olduğumuzda kafamız "hangi iş/sektör bana uygun, hangi sektörde çalışmalıyım" gibi sorularla doludur genelde.

FMCG yani hızlı tüketim ürünleri Türkiye'de gençlerin en çok ilgi duyduğu sektörler arasında. Zaten şu meşhur çokuluslu FMCG firmaları çoğumuzun hayallerini süslüyor. İşte bu sektörle ilgili içerden bir bakışla faydalı bilgiler veren güzel bir kaynak keşfettim. Reckitt Benckiser'in hazırladığı http://www.about-fmcg.com/ adlı site sektörün özelliklerini, geleceğini, sektörde hangi çalışma alanlarında görev alınabildiğini, nasıl bir çalışma ortamı olduğunu, kariyer basamaklarını, çeşitli görevlerdeki çalışanlarla yapılan röportajları içeriyor. Çok ayrıntılı olmayan ancak "sektör benden ne bekliyor?" sorusuna cevap bulabileceğiniz bir site.
Bu arada, siteyi Twitter'da paylaştıktan sonra Reckitt Benckiser'in retweet etmiş olması da beni ayrı bi mutlu etti. :):) Bugün tweetleşiriz, yarın iş görüşmesi yapıyoruz bakmışsın..:)
(Beni takip etmek isterseniz: SpotterBee)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder