10 Mart 2011 Perşembe

"Hava" İle İlgili 2 Fotoğraf Yarışması


Malum bugünlerde gündemi havalar meşgul ediyor. Ben de "havayla" ilgili rastladığım 2 fotoğraf yarışmasından sizi haberdar etmek istiyorum. Birini İGDAŞ, diğerini Airports Ladies grubu düzenliyor.

İGDAŞ "İstanbul Doğalgazla Nefes Alıyor" Fotoğraf Yarışması

İstanbul doğalgazla tanıştıktan sonra hava kirliliğin hissedilir oranda düştüğü ve kışın daha rahat nefes aldığımız bir gerçek.

İşte siz de İstanbul'da yaşanan bu değişimi, fotoğraflarınızla belgeleyebilirsiniz.

Yarışmaya katılmak için ya İGDAŞ abonesi olmak ya da doğalgaz kullanılan bir yerde (ev, yurt..vb) ikamet ediyor olmak gerekiyor.

1.lik ödülü 5000 TL ve farklı dereceler için ödüller de bulunuyor.

Son katılım tarihi 25 Mayıs 2011 Çarşamba.

Şartname'ye buradan, katılım formuna buradan ulaşabilirsiniz.

Airports Ladies "Kadın Gözüyle Havacılık" Fotoğraf Yarışması
"Havacılık, Havalimanları ve Kadın" konulu yarışmaya fotoğraf ve/veya makale dalında katılabilirsiniz.

Yarışma 18 yaşından büyük bütün kadınların katılımına açık.

Son tarih 30 Nisan 2011 Cumartesi.

Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Bol şans!

2 yorum:

  1. Mrb,e-postanızı bulamadım,buraya yazayım dedim,En çok satan ürünlerle ilgili Psj.yönetimi ile yaptığım görüşmeler aşağıda,paylaşayım:1-Ben: (Merhaba,kendi sayfamda başkasına ait ürünlerin neden görüntülendiğini anlamadım...Bir açıklama yapılacak ve ikna edici olacaktır diye umutla bekliyorum)
    2-Cevap:(Pasaj.com\'da her geçen gün yaptığımız yeniliklerle sizlerle birlikteyiz..Amacımız alıcıları da satıcıları da mağdur etmeden sitemizi en güzel hale getirmektir.Sizin sayfanızda başkalarının ürünleri yer aldığı gibi, başkalarının sayfalarında da sizin ürünleriniz yer almaktadır. Öte yandan, sayfanızın altında yer alan başlıklar sürekli yenilenmektedir. Bu şekilde ürün dinamiği canlı tutularak ürünlerin çeşitliliği gösterilmektedir.)
    3-Ben:(Yanıtınız için teşekkürler.Ancak Anasayfada ya da ek sayfalarda Pasaj yönetimi istediği bilgiyi sergiler,paylaşır,sunar düşüncesindeyim.Bize kala kala kendi sayfamız kalıyor ve olmayan alıcıları sayfamıza çekmek için atmadığımız takla kalmaz iken böyle bir tasarım bizi sadece üzer.Ne diyelim,dünya böyle,size hayırlı kazançlar,iyi ve mutlu çalışmalar.:)
    4-Cevap:(Pasaj.com olarak satıcılarımızın da alıcılarımızın da memnuniyetinden yana olduğumuzu belirtmek isteriz...
    Anasayfada siz de yer alabilirsiniz.Ancak bunun için dikkat ettiğimiz bazı durumlar bulunmaktadır: Anasayfada yayınlanacak ürünün fotoğraf kalitesinin yüksek olmasına özen gösteriyoruz.Ürün fotoğraflarının üzerinde sonradan eklenen herhangi bir yazı, etiket olmaması da bizim için oldukça önemli...Ayrıca, ürün başlığı ve ürün açıklamalarına da dikkat ediyoruz. Bu kriterleri sağladığınızda sizin pasajınız ve ürünleriniz de ilerleyen zamanlarda anasayfamızda yer alacaktır.)
    5-Ben:(Anasayfada yer almak gibi bir talebim olmamıştır ,olamazda..Yanlış anlaşılma olmuş.Sadece kendi sayfamla ilgili bir sıkıntım vardı ve bunu dile getirmiştim.Sanırım otomatik yanıtlama çıkmazına düştüm.Bundan sonraki tüm sorularımın yanıtını da almış olduğum kanaatindeyim.İyi ve mutlu çalışmalar,bol kazançlar:)
    6-Cevap:(Herhangi bir sorunuz olduğu takdirde bizimle her zaman burdan iletişime geçebilirsiniz. Anasayfada yer alma konusunda sizi bilgilendirmek istedik. Bu kriterleri sağladığınız takdirde sizi de anasayfada görmekten mutluluk duyarız.)

    Yukarıda En çok satanlar(?) konusu ile ilgili olarak Destek(?) ekibi ile yaptığım yazışmalar yer alıyor.Bir papağan gibi aynı sözleri tekrarlayıp anlamazlıktan geliyorlar.Herkese sabırlar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. @rhr-ozgrkdn

    Merhaba canım, kusura bakma öncelikle geç yayınladım cevabını..Bu konuyla ilgili bir yazı yazacağım yakında, hepimiz benzer konulardan şikayetçiyiz. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil