25 Haziran 2011 Cumartesi

Limon Yeşili Dükkanıma Son Eklenen Takı Modelleri

Geçtiğimiz ay yaptığım ve dükkanıma eklediğim takılardan bazıları :) Hepsine buradan ulaşabilirsiniz.


Kumaş Cameo Kolyeler








Kelebekler, uğur böcekleri, gelincikler...Taptaze kır havası :)




Sarı ve mavinin müthiş kombiniyle 2 kolye:




 Kolaj Kolyeler








Hepsi boyunda harika duruyor, hepsini kendim kullanmak istiyorum ama tek yaptığım için zor da olsa vedalaşmak zorunda kalıyorum :)

Kolaj Tokalar





Yüzükler


Geçen bu yüzükten İstanbul'a bir tane satıldı, alan bir erkekti :) Kız kardeşi için aldığını ve kardeşinin hediyesini çok beğendini söyledi. Hediye olarak alınıp hediyenin sahibi beğendiğinde çok mutlu oluyorum :)



Küpeler









Hepsi Limon Yeşili dükkanımda

4 yorum:

  1. hepsine bayıldım! çok romantik ve zarif tasarımlar:)

    YanıtlaSil
  2. yaaa harika olmuşlaaaar! kolyelerin hepsini istiyorum,küpelerin de...ben de takı yapıyorum ama seninkiler yaratıcılık harikası arkadaşım.inşallah ilham perin hiç kaçmaz.sevgiler.aslı.

    YanıtlaSil
  3. @Lumos Design

    Teşekkürler Lumoscum :)

    @Adsız (Aslı)

    :) Sevgili Aslı, ilham perimi bilmem ama böyle güzel yorumlar oldukça ben gaza gelip daha neler yaparım gibime geliyor :):) En son (en baştaki) yazımda yazdığım gibi yakın zamanda Limon Yeşili takıları için çekiliş yapacağım, o zaman kolyelerden birini belki sen kazanırsın :) Takipte kalman yeterli..Ama istersen şuan kelebek toka ve Accessorize kolye için katılabilirsin çekilişe..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ,

    Ürünlerinizi etsy harici nereden temin edebiliriz ?

    YanıtlaSil