10 Haziran 2011 Cuma

Trendyol.com'dan Kampanya Talebi Aldım Ama...




2 gün önce beni çok sevindiren bir şey oldu..Trendyol.com'dan bir mail aldım. Mailde ürünlerimi pasaj.com'da gördüklerini ve kampanya yapmak istediklerini söylemişler. Sonra telefonda görüştük ancak benden 1000-1500 adet arası bir stok vermemi istediler :) Tabi ki ben takılarımı çok sınırlı sayıda yaptığım için bu tekliflerini maalesef geri çevirmek zorunda kaldım. Çünkü çok tek tek yapıyor ve satabiliyorum. Benim için baya zor oldu ama yapacak bir şey yok..:(

Ama daha sınırlı adetlerde stok talep eden başka siteler de var mı diye merak ediyorum. İmkanlarımı zorlayarak da olsa belki onlarla çalışma durumu olabilir. Sizin başınıza geldi mi böyle bir şey? Ya da özel alışveriş siteleriyle kampanya yapanlar var mı aranızda? Satışlarınıza etkisi nasıl oldu ve olumsuz tecrübeler yaşayanlar oldu mu?

12 yorum:

  1. Merhaba, bu çok güzel bir talep olmuş ama uuu diyorum stok sayısı için. 1000 1500 adet çok fazlaa uuu. Blogunuzdaki bu yazıyı okumadan önce trendyola mesaj atmıştum orada satış yapmak istediğime dair. Benim de ürünüm 100 120 arasında. Demek ki kabul etmeleri imkansız. PAsajdan peling ve sevgims satış yapmıştı bu sitelerde benim bildiğim. Bu kadar stok hazırlamak maddi açıdan da süre açısından da sıkıntı olacaktır. Diğer sitelerle siz irtibata geçin derim. Sevgiler pasajdan piyone.

    YanıtlaSil
  2. @Adsız (Piyone)

    Evet sevgili piyone, telefonda görüştüğüm satınalma müdürü hanım bu adetlerde çalıştıklarını söyledi. Ve aynen maddi açıdan şuan benim için imkansız tek başıma katılmak.

    Sevgim's'e yani Sevgim Hanım'a mesaj attım biliyorsun o sık sık özel alışveriş sitelerinde kampanyaya katılıyor..Trendyol'un böyle bir durumu varmış..

    Bakalım, hayırlısı..:)

    YanıtlaSil
  3. Ürünleriniz çok güzel, bu tarz bir alışveriş sitesinde 3 4 günlük kampanya süresince çok güzel satış yapacağınıza eminim. Stok gerçekten çok. Sevgim hanımla umarım böyle bir ortaklığınız olur. Hayırlısı:) Piyone.

    YanıtlaSil
  4. @ Adsız (Piyone)

    Teşekkür ederim :) Sevgim Hanım'a bu konu hakkındaki tecrübelerini sormak için mesaj attım o da saolsun ayrıntılı bir açıklama yapmış her zamanki gibi. Sanırım konsinye verdiğim yerler ile gireceğim, şimdilik en iyi çözüm bu :) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Benim bu konuda bir tecrübem yok.Ürünleriniz çok özel ve güzel. Böyle butik çalışırken bu miktarları karşılamak zor gerçekten...

    YanıtlaSil
  6. selamm..
    benim de merak ettiğim bir konuydu bu..
    bilgi paylaşımı için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  7. selam 1000-1500 arası stok demek almıyorlar ama istedikleri anda satın alabilecekleri bir stoğun olduğunumu bilmek istiyorlar? konsinyemi calışıyorlar? ya benimde 200 parca zevkime göre urettirdiğim pijamalarım var ama satamıyorum :(

    YanıtlaSil
  8. @Adsız

    Şu şekilde, 1000-1500 arası bir stok talep ediyorlar, yani kampanya öncesinde bu sayıda bir stoğu kendilerine ulaştırmak durumundasınız, kampanya bitiminde satılmayan ürünleri geri gönderiyorlar. 200 parça ürün özel alışveriş siteleri için az bir stok. Çünkü tekstil en çok satış olan kategori.

    YanıtlaSil
  9. anadım teşekkürler ,o zamn konsinye çalışmak istemişler, büyük markaların mallarını toptan alarak çalışıyorlar ,demekki ürününe ,markasına , omarkanın marka değerine bağlı olarak değişik kampanyalar tekilf ediliyor

    YanıtlaSil
  10. @Adsız

    Aslında temelde onlara belli bir stoğu garanti etmek durumundasınız, onların deposuna kampanyadan önce göndererek ya da kendi deponuzda mevcut olduğunu bildirip, kampanya bitimi ile göndererek. Ama kendi içlerinde farklı çalışma biçimleri olabilir elbet, yani Trendyol 1000-1500 arası stok istedi ama başka bir özel alışveriş sitesi daha az stok isteyebilir.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba daha az urun icin baska sitelerle iletisime gectiniz mi? Ve de kârın yuzde kaçını talep ediyorlar bir bilginizvar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Adsız

      Kârın %30-50'sini talep ediyorlar.

      Sil