13 Temmuz 2011 Çarşamba

Inspiration Board - Şeker Gibi

Önümüzdeki 1 hafta yokum ve kargolama yapamayacağım için dükkanımı dönene kadar tatil ediyorum. Tabi blogum da o güne kadar tatilde olacak çünkü gittiğim yerde internet bağlantısı yok :)

Yaz havasına devam ediyorum ve bu şeker topu gibi fotoğrafları sizinle paylaşıyorum..Bu defa benim en sevdiğim kombinlerden biri olan mercan ve su yeşili..


1. Ayakkabı
2. Düğün Pastası
3. Kağıt Fenerler
4. Fotoğraf
5. Elbise
6. Fotoğraf 
7. Çikolatalı Sufle
8. Vazo

Döner dönmez yine harika fotoğrafları ve ayrıca internette dükkan açmak isteyenler için yeni yazıları sizinle paylaşıyor olacağım. Sevgiyle kalın :)

3 yorum:

  1. Diktiğimiz çantaları bir kaç gün önce internet üzerinden satmaya başladık. Online satış ile ilgili verdiğiniz tüm bilgiler için çok teşekkür ederiz. Mutlu tatiller...

    Ebru&Özlem'in Özlemi :)

    YanıtlaSil
  2. @ebr-u ozlem

    Merhaba Özlem, yorum bıraktığın için ben de sana teşekkür ederim. Çantalarınız çok güzel, ayrıca işçiliği de çok kaliteli görünüyor. Şuan çeşit sayısını arttırmaya bakın :)

    Yazılarımı sosyal mecralarda paylaşırsanız hem daha çok kişi faydalanır hem de daha çok kişiye ulaşabilirim. Şimdiden çok teşekkürler. Kolay gelsin, sevgiler :)

    YanıtlaSil