6 Temmuz 2011 Çarşamba

Yaz Havasına Devam..Vespa Love ♥

Evet, benim de hayalimde bir Vespa sahibi olmak var :) Sanırım fırsatını bulduğumda arabadan önce Vespa alacağım. Rengine henüz karar veremedim çünkü hepsi çok güzel. Ama karar verebilsem bile, tam istediğin rengini bulmak çok zor, hatta çoğu zaman imkansız diye biliyorum ..Her neyse, biz o zamana kadar biraz göz ziyafeti yapalım..




Kaynak: reclusive-genius



Kaynak: lifeistooshortnottowearredshoes

Kaynak: Carmen Moreno Photography




Kaynak: Trekearth



Kaynak: Rebecca Plotnick Photography




Kaynak: smorum

3 yorum:

  1. 1998 yazında,eşim beni, akşamları kurs çıkışında bir vespa ile gelip alırdı. Mmmmmhhh...
    Ne güzeldi.

    Gözümü kapatıp, o günlere dalmışım :))

    YanıtlaSil
  2. acayip şirinn yaa daha önce karşılaşmamıştım bu güzellikle<3

    YanıtlaSil
  3. Vespalara tapıyorum! Tek hayalim - yani hayallerimden biri bi gün bi Vespa sahibi olabilmek :)

    YanıtlaSil