15 Eylül 2011 Perşembe

Buluştrend 17 Eylül'de Astoria AVM Caffé Nero'da. Limon Yeşili de Orada.

Uzun bir aradan sonra herkese tekrar merhaba! Tatil bitti; biraz uzun sürdü farkındayım. Biraz da ben astım diyelim :) Ama artık bloguma, tasarımlara ve buluşmalara kaldığım yerden devam!





Öncelikle sizlere Buluştrend'i haber vereyim. Saklisehir.com kurucusu Ömer Ekinci'nin organize ettiği Buluştrend buluşmaları girişimcilerin, girişimci adaylarının, sektör temsilcilerinin, vizyon sahibi üniversite öğrencilerinin, akademisyenlerin, profesyonellerin bir araya geldiği ve samimi bir networking ve beyin fırtınası imkanı bulduğu bir etkinlik.
Esentepe Astoria AVM içindeki Caffé Nero'da gerçekleşen buluşmalarda bazen konuk konuşmacılar da oluyor.



Fotoğraf

Haziran ayında düzenlenen benim de gittiğim buluşmada firsatbufirsat.com kurucuları Reyhan Çepik ve Oğuz Arslan'ın kendi girişimcilik maceralarını ve Silikon Vadisi'ni anlattıkları sohbetleri çok güzeldi. Ben şimdiye kadar maalesef sadece Haziran ayında yapılan buluşmaya katıldım ama bundan sonra imkanım olduğu sürece katılacağım.

Önümüzdeki buluşma 17 Eylül Cts. günü yine Astoria AVM Caffé Nero'da olacak. Limon Yeşili Takı ve Aksesuar olarak ben de orada olacağım. Gelmek isteyenler varsa bu yazıya yorum bırakın, orada tanışalım! Bloglardan, online dükkan açmaktan, havadan ve sudan sohbet edip, beyin fırtınası yapalım :) El emeği üreticisi misiniz, internette dükkanınız mı var ya da açmayı mı düşünüyorsunuz? Gelin, tecrübelerimizi paylaşalım. Etkinliğin Facebook sayfası burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder